Cum se livreaza comanda ta

 

Odata ce ai plasat o comanda cu succes, incepem procedurile de impachetare si contractare a transportului spre locatia ta.

Incepand cu luna Ianuarie 2021, poti urmari statusul fiecarei comenzi accesand linkul primit pe sms, odata cu finalizarea comenzii.

In functie de dimensinea coletului sau a paletului care urmeaza sa ti se livreze, transportul la domiciliul tau poate avea avea loc atat prin curierat rapid cat si prin intermediul unei firme specializate de transport pe paleti sau in unele cazuri cu masinile din flota proprie sau prin alti colaboratori. 

Optiunile de livrare sunt: 

Livrare Standard - Livrarea standard se realizeaza in timpii specificati pe pagina de produs. Costul livrarii este 88.99 Lei/Comanda TVA Inclus, indiferent de locatie sau cantitate.

Ridicare din depozit Cluj Napoca - Dupa confirmarea platii iti vom furniza toate datele

 

In momentul in care comanda pleaca de la noi din depozit, vei primi un mail in care vei fi notificat vizavi de expediere.

Livrarea produselor se va face pana la intrarea in imobilul dmv si niciodata pana interiorul casei/blocului sau a apartementului. Citeste aici mai pe larg de ce nu putem realiza acest lucru

Costul livrarii poate varia in functie de dimensiunea paletului si a locatiei in care va aflati. Costul livrarii va aparea in checkout in cazul in care este aplicabil.

Exista tot timpul posibilitatea sa ridicati marfa chiar si dmv de la depozitul nostru central. Sau in cazul coleteleor de dimensiuni mici, chiar si din showroomul nostru.

Termenul de livrare afisat pe pagina de produs este exprimat in zile lucractoare. Zilele libere nationale vor prelungi automat termenul de livrare.

De obicei marfa este impachetata in cutii originale si vine livrata pe palet din lemn infoliat in plastic sau cu folie.

Expedierea din depozitul nostru poate dura, in functie de dimensiunea comenzii pana la 72 ore pentru produsele din stoc, restul produselor au termenul de livrare specificat pe fiecare pagina de produs.

In momentul livrarii sunteti obligat sa verificati integritatea produselor si sa specificati pe nota de transport in cazul in care regasiti nereguli. Reclamatii dupa plecarea curierului nu vom accepta. Reclamatile se fac pe email la adresa [email protected] si este imperativ sa notati lipsa de conformitate pe nota de transport . In cazul  in care ati adus deteriorari produselor datorita manipularii secundare, nu ne asumam inlocuirea acestora. Re rugam sa consulti pagina Conditii Retur pentru mai multe informatii.

Trebuie sa tii cont ca in cazul in care ai sesizat o lipsa de integritate a unui produs la livrare si ai specificat pe nota de transport acest lucru, dupa ce ne sesizezi acest aspect, va trebui il impachetezi in amabalajul primit urmand ca noi sa ne punem in legatura pentru ridicarea produsul neconform si sa il inlocuim cu unul nou in timpii agreati conform legii. 

Livrarea de mostre se face in functie de disponibilitatea acestora, si in mod normal se expediaza in aproximativ 72 ore. Mostrele nu sunt gratuite.

In cazul in care ati facut o comanda si ati specificat sa fie tinuta in depozit pana la o data ulterioara, va rugam sa ne avizati pe mail cu 5 zile lucratoare inainte data la care doriti ca aceasta sa fie livrata.

Termenul de livrare afisat pe pagina de produs este exprimat in zile lucractoare. Zilele libere nationale vor prelungi automat termenul de livrare.

Termenele de livrare sunt relative si pot suferi modificari in cazuri exceptionale.

 

Pentru orice informatii vizavi de o comanda plasata pe siteul nostru, va rugam sa ne contactati pe email la [email protected] sau telefonic la 0799958360.