Proceduri Retur

Dacă produsul primit nu este ceea ce cautai si esti persoana fizica, il poți returna în termen de 14 zile conform legii, din momentul în care coletul este receptionat!
ATENȚIE: NU avem posibilitatea de a face schimb de produse! Trebuie să returnezi produsul comandat care vrei sa il inlocuiesti si sa plasezi o nouă comanda daca doresti sa schimbi un produs.
Daca ai cumpărat mai multe produse de acelasi fel și vrei să le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate coletele.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
In cazul in care doresti sa realizezi un retur trebuie sa stii ca banii iti vor fi returnati in cont in decurs de 14 zile calendaristice conform legii in vigoare
Costul returului reprezinta contravaloarea transportului de la locatia unde s-a efectuat livrarea, pana in depozitul nostru din care a fost expediata comanda. Valoarea acestuia poate sa varieze in functie de numarul de paleti, dimensiunea acestora cat si greutate.
In cazul in care marfa este refuzata la livrare, costul transportului pentru returnarea produselor va fi suportat de catre client si va fi dedus din suma totala care urmeaza sa fie rambursata.
Daca la receptia marfii ai constatat ca o parte dintre produse sunt deteriorate, este imperativ sa notezi acest lucru pe CMR sau document de transport. Marfa noastra pleaca asigurata si altfel nu avem cum sa recuperam prejudiciul realizat de partile terte. Daca nu ai reusit sa verifici marfa la in momentul livrarii, nu putem deschide caz de dauna catre asigurator si implicit nu putem demonstra ca marfa a fost deteriorata in momentul in care ai receptionat-o. 
Daca ai receptionat comanda si ai semnat CMR sau document de transport si ai constatat ulterior ca ai produse deteriorate, nu putem sa iti acceptam returul.
Vrem că tu să achizitionezi doar ce ti se potrivește perfect, așa că am facut procesul de retur cat mai simplu!
 
Ce ai de facut cand doresti sa realizezi un retur?
1. Sună la orice firma de curierat și solicita ridicarea coletului de la adresa dorita. Pentru siguranta produselor, iti recomandam sa alegi firme de curierat care pun la dispozitie confirmare de primire / urmarirea coletului (ex: FAN COURIER, Urgent Cargus, DPD, Pallex etc .). In cazul in care ai primit comanda Paletizata prin Pallex, pune marfa inapoi pe palet, sa fie in aceiasi conditii cum ai primit-o, asigurandu-te ca produsele sunt nedeteriorate si in ambalajul original, apoi realizeaza o solicitare de ridicare pentru a livra paletul la depozitul DS Ceramica din Cluj. 
2. Trimite un e-mail la adresa [email protected] cu subiectul retur #nrcomanda si in corpul emailului scrieti detaliile: Nume, Prenume, Nr. Factura, Nr. Comanda, Produse de restituit (returul poate fi partial sau integral) cont IBAN (creat la o banca în Romania, valabil în moneda RON ) pentru a-ți putea returna suma.
4. Specifica pe colet si pe nota de transport (AWB) ”RETUR #nrcomanda” și trimite-l la adresa depozitului nostru care ti-o vom oferi noi. Nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei DS CERAMICA, acesta trebuie ridicat de către firma de curierat și livrat la adresa depozitului nostru. In cazul in care esti din Cluj-Napoca te rugam sa returnezi marfa la depozitul ITILES
5. Contravaloarea produsului returnat iti va fi rambursata în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului.
NU trimite coletul "cu plata la livare" – acesta va fi returnat la adresa de unde a fost ridicat, fiind plătite taxele de transport TUR - RETUR
Nu uita ca suntem aici tot timpul sa te ajutam si sa gasim solutii impreuna :)