Proceduri Retur

 

Dacă produsul primit nu este ceea ce căutai, îl poți returna în termen de 14 zile conform legii, din momentul în care coletul este receptionat!

ATENȚIE: NU avem posibilitatea de a face schimb de produse! Trebuie să returnezi produsul comandat care vrei sa il inlocuiesti și să plasezi o nouă comandă daca doresti sa schimbi un produs.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

In cazul in care doresti sa realizezi un retur trebuie sa stii ca banii iti vor fi returnati in cont in decurs de 14 zile calendaristice conform legii in vigoare

Returul poate fi GRATUIT sau CONTRACOST în funcție de valoarea comenzii și modalitatea în care a fost plasată comanda. Returul este GRATUIT si se poate face dacă sunt îndeplinite următoarele condiții împreună:

-Comanda a fost plasata online de pe un cont inregistrat pe site-ul itiles.ro

-Valoarea totală a produselor a fost de minim 3000 RON

Vrem că tu să achizitionezi doar ce ți se potrivește perfect, așa că am făcut procesul de retur cât mai simplu!

Ai comandat ceva ce nu este pe placul tău și se îndeplinesc condițiile pentru retur gratuit? Urmează pașii de mai jos:

1. Trimite un e-mail la adresa office@itiles.ro cu subiectul retur #nrcomanda si specificati in corpul emailului urmatoarele: Nume, Prenume, Nr. Factura, Nr. Comanda, Produse de restituit (returul poate fi partial sau integral) cont IBAN (creat la o banca din Romania).

2. În scurt timp un curier va ajunge la adresa de livrare pentru a prelua coletul retur. Vom stabili impreuna o data convenabila pentru tine.

3. Traseul coletului retur poate fi verificat conform notei de transport (AWB) primită pe adresa de e-mail, până în momentul în care acesta ajunge in depozitul nostru din Cluj Napoca.

Ulterior, vei primi un e-mail din partea noastră în momentul în care returul va fi acceptat si procesat de către depozitul din Cluj Napoca, iar acest proces poate dura până la 14 zile din momentul în care ai trimis returul.

4. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului returnat.

IMPORTANT: Produsele pot fi returnate DOAR cu etichetele atașate, ambalate in cutia in care a fost livrat și fără defecte de manipulare. Eșți răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, că urmare a utilizării acestora într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor. 

RETURUL este CONTRACOST în următoarele cazuri:

-Dacă ai plasat o comandă fără să fi logat pe site-ul itiles.ro

-Dacă ai plasat o comandă logat pe site-ul itiles.ro însă, această comanda are valoarea mai mică de 1000 lei. Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport, CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE TINE.

Ce ai de făcut?

1. Sună la orice firma de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului (ex: FAN COURIER, Urgent Cargus, DPD etc .)

2. Trimite un e-mail la adresa office@itiles.ro cu subiectul retur #nrcomanda si in corpul emailului scrieti detaliile: Nume, Prenume, Nr. Factura, Nr. Comanda, Produse de restituit (returul poate fi partial sau integral) cont IBAN (creat la o banca în Romania, valabil în moneda RON ) pentru a-ți putea returna suma.

4. Specifică pe colet și pe nota de transport (AWB) ”RETUR #nrcomanda” și trimite-l la adresa: DS CERAMICA S.R.L. Str. Borhanciului NR. 64 COD POȘTAL 400426 Cluj-Napoca, Romania. Nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei DS CERAMICA, acesta trebuie ridicat de către firma de curierat și livrat la adresa menționata mai sus.

5. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului. Observații În cazul în care returnarea coletului o faci pe cont propriu, costul de transport NU va fi rambursat! NU trimite coletul "cu plata la livare" – acesta va fi returnat la adresa de unde a fost ridicat, fiind plătite taxele de transport TUR - RETUR

Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, că urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constată caracteristicile funcționării produselor.